18 Şubat 2013 Pazartesi

Bebe yakalara Ba yı lı yo rum :)

Meraba sevgili okur kitlem :) uzun zamandır yazmıyorum farkındayım. Şu sıralar diktiğim çok şey oldu, fakat evde mankenim olmadığı için sayfama çekipte koyamıyorum. Kendi üzerimde çekipte koymaya içim el vermiyor. Yakında inş. manken alıcağım, çekip çekip size sunacağım. O zamana kadar internette hoşuma giden herşeyi sizinle paylaşacağımm :)


Sizde fark etmişinizdir şu sıralar yakası taşlı,incili gömlekler, kazaklar, bluzlar çok moda. Ve ben bayılıyorum bunlara. Sizde modayı ucuza takip etmek için ve şık olmak için aşağıda yapıldığı gibi bebe yakayı yapmanızı öneriyorum. Bende denicem :)
Malzemeler:
1- 81/2 x 11 krem parça keçe
2- 2 metre dizilmiş inciler
3- Yapıştırıcı veya silikon tabancası
4- Kurdele
5- Makas
6- Kağıt
7- Kalem
8- Delgeç

Yapılışı
İlk olarak kalıbı kağıt üzerine çiziyoruz. İsterseniz bebe yakayı kullanmak istediğiniz bluza
veya kazağa neyde kulanmak istiyorsanız veya standart bir ölçü belirliyerek birçok kıyafette
kullanın bu şekilde kalıbı çıkarın


Keçeyide kalıba göre kesin ve dizili incileri 6. resimdeki gibi kesin kesinle sıralı
şekilde yapıştırıcı ile keçenin üzerine yapıştırın.


Delgeç ile uc kısınlara 8. resimdeki gibi delin ve kurdeleyi iki ucada takın ve
istediğiniz kıyafetin üstüne kullanabileceğiniz çok şık bebe yaka kolyeniz olmuş oldu.


Güle güle kullanın.



Birkaç farklı bebe yaka modelleri daha..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder