8 Haziran 2013 Cumartesi

Yakası zımbalı Sarı Gömlek

Merhaba arkadaşlaar :)
 1 ay kadar önce diktiğim sarı gömleğim var aşağıda. çarşıda girdiğim bir dükkanda ütüyle yapışan zımbalardan istedim. Yokmuş onlarda , el ile dikilen koni şeklinde olanlardan varmış. 50 kuruşa 10 tane aldım. İp ile dikmedim, ip gözükünce çirkin duruyordu, yapıştırdım bende . Çok hoş oldu bence.. Buyrun resimlerr..




Bu ceketide 2-3 ay önce dikmiştim. İlk defa böyle bi ceket diktiğim için Aşırıda iyi olmadı :)
Model bu ..

Keyifli Haftasonları... :)
Elif Dnz

6 yorum:

  1. Aferim boş durma çalış ;)

    YanıtlaSil
  2. her ikiside çok şık olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba, bu aralar bloğuma pek girmiyordum, takibe aldığını yeni gördüm, kusura bakma lütfen. gömlek çok güzel olmuş, yaka detayı da çok hoş olmuş. bu dikilen konilerden bende de var, yapıştırdım demişsin, yıkayınca çıkmasın?

    sık sık görüşmek üzere, sevgiler :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba :) kusura bakma dediniz, neden anlamadım. Evet yapıştırdım, yapıştırıcının adını hatırlamıyorum ama sıkı bir yapıştırıcı, yıkadım çıkmadılar
      Herzaman beklerim :)

      Sil